Фірмові папки, щоденники та щотижневики – це поліграфічні вироби, які являють собою одні з найважливіших елементів фірмового стилю компаніі.

Використання фірмових папок в ділових відносинах вважається правилом хорошого тону. Такі папки використовують і всередині компанії і в маркетингових цілях.

Солідний щоденник піднімає корпоративний дух співробітників і демонструє статус компанії клієнтам. Фірмова записна книжка з логотипом – це невід’ємна частина успішного ділового процесу.

Найчастіше замовники обирають формат А5. Внутрішній блок може бути різним, та розробляється відповідно до бажань клієнта. Можна вибрати матеріал, колір і вигляд обкладинки.

Щоденниками користуються на нарадах, PR-акціях, виставках, презентаціях, семінарах і звичайно щодня, адже щоденники просто необхідні більшості ділових людей.

Щотижневик – за своєю суттю дуже схожий на звичайний щоденник.

В тижневик можна записувати велику кількість важливих і потрібних даних про майбутні зустрічі, які-небудь події і доконані факти.

У користувача щотижневика є можливість записувати в нього найбільш потрібні коментарі, створювати замітки щодо важливих подій, розробити план дій на майбутнє, тощо.

Тож не зволікайте із розробкою і замовленням елементів фірмового стилю компанії, адже створення презентабельного “обличчя” фірми – це дуже важливий крок у боротьбі за прихильність клієнтів!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.